Bestellen

Het bestelproces in stappen
  • Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
  • Klik op "doorgaan naar betalen" als je de artikelen in je winkelwagen wil bestellen.
  • Je krijgt een overzicht met je gekozen artikelen, hier kun je eventueel nog aantallen wijzigen.
  • Maak je keuze tussen inloggen of afrekenen als gast.
  • Vul al je gegevens in en/of controleer deze.
  • In het overzicht kun je controleren of je bestelling, adresgegevens en verzendwijze kloppen.
  • Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
  • Je bestelling is geplaatst. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Ik heb geen bevestiging per e-mail gekregen

Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een automatische bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je meestal binnen enkele minuten. Zodra je, na het plaatsen van je order, de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling goed bij ons aangekomen. Door in te loggen op Balluca.nl kun je de status van je bestelling altijd controleren via je account.

Helaas kunnen we niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:

  • Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
  • De bevestigingsmail is door de spamfilter tegengehouden. Je kunt de e-mail dan vinden in de ongewenste mail (spam).
  • Het e-mailadres van Balluca.nl staat tussen de geblokkeerde afzenders. Je kunt dit zelf wijzigen via je e-mail instellingen.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Het is zeker nog mogelijk om nog iets aan je bestelling toe te voegen mits je bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn. Tot die tijd kun je artikelen toevoegen aan een lopende bestelling zonder extra verzendkosten. Als je nog iets toe wilt voegen moet je zo snel mogelijk, na het plaatsen van de bestelling, per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Indien je de bestelling al betaald hebt dan kun je het verschil in bedrag nog naar over overboeken.


Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Ja, je kunt ook vanuit België en Duitsland artikelen bij Balluca.nl bestellen en naar België of Duitsland laten verzenden.


Kan ik bestellen zonder account?

Jazeker, je kunt bij Balluca.nl gewoon bestellen zonder een account aan te maken. Kies dan voor "bestellen als gast". Een account aanmaken heeft wel veel voordelen. In je account kun je altijd al je bestellingen en facturen zien. Ook staan je adresgegevens dan al ingevuld als je gaat bestellen.


Hoe kan ik een voorkeur voor een bepaald artikel aangeven?

In de regel kun je bij de artikelen geen voorkeur aangeven voor bijvoorbeeld kleur of uitvoering. Dit wordt aangegeven door de zin "verschillende uitvoeringen/kleuren worden door elkaar geleverd". Op de gewenste afbeelding staan heeft helaas geen invloed op het artikel dat je in de winkelwagen legt. Wel kun je altijd bij het plaatsen van de bestelling eventuele voorkeur doorgeven in het opemrkingenveld. We proberen daar in het magazijn dan rekening mee te houden. Dit is alleen mogelijk bij één of enkele stuks, bij grotere aantallen worden verschillende uitvoeringen door elkaar geleverd.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je een deel van je bestelling, of de gehele bestelling, wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling contact met ons op. Is je bestelling al ingepakt dan kunnen we de bestelling helaas niet meer annuleren.


Is het mogelijk meerdere bestellingen samen te voegen?

We kunnen meerdere bestellingen samenvoegen zolang ze nog niet verwerkt zijn in ons magazijn. Tijdens het bestellen kun je in het opmerkingenveld aangeven met welke bestelling je deze bestelling wilt samenvoegen. We verpakken de bestellingen dan als 1 pakket. Hiervoor betaal je dan ook maar éénmaal de verzendkosten. Eventueel teveel betaalde verzendkosten ontvang je terug.

Bestellingen die via Riverty betaald zijn kunnen we helaas niet samenvoegen in verband met de voorwaarden vanuit Riverty.


Kan ik artikelen laten inpakken?

Helaas is het niet mogelijk artikelen in te laten pakken.


Moet is voor een minimum bedrag aan artikelen bestellen?

Een minimum bedrag van € 7,50 aan artikelen is nodig om een bestelling door te voeren.


Een artikel dat ik wil bestellen is niet op voorraad, wat moet ik doen?

Wij doen altijd onze uiterste beste om zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan wij vooraf hadden ingecalculeerd. We proberen deze artikelen natuurlijk altijd opnieuw in te kopen. Hierbij zijn we afhankelijk van verschillende leveranciers en fabrieken. Als je wilt weten wanneer een uitverkocht artikel weer binnen komt kun je contact opnemen van onze klantenservice via 90314) 848689 of via het contactformulier.


Loading...