Waar kan ik mijn factuur vinden?


Al je facturen (en eventueel creditnota's) kun je terug vinden in je account. Daarnaast ontvang je, bij het plaatsen van een bestelling, ook altijd een e-mail met de bestelbevestiging en je factuur. Heb je de factuur niet meer en wil je deze alsnog ontvangen neem dan even contact op met de klantenservice. We kunnen je de factuur nog een keer per e-mail opsturen.

FAQs From Same Category

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

In onze webshop kun je veilig en gemakkelijk betalen met iDeal, ApplePay, Bancontact, KBC, Klarna of bankoverschrijving.

Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling achteraf te betalen via Klarna. Hierbij betaal je de factuur binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

Kies je voor betalen via bankoverschrijving, dan wordt je bestelling verzonden zodra we je betaling hebben ontvangen. Bij deze keuze worden de bestelde artikelen maximaal 14 dagen voor je vastgehouden. Hebben we dan geen betaling ontvangen dan wordt de bestelling geannuleerd.


Kan ik een ander adres als factuuradres opgeven?

Jazeker, je kunt tijdens het bestellen kiezen voor de optie "factuuradres wijkt af van afleveradres". Hierbij kun je een nieuw adres invullen als factuuradres. We versturen de factuur niet per post naar het ingevoerde adres.


Hoe kan ik betalen als ik mijn bestelling zelf kom afhalen?

Je kunt bij het plaatsen van de bestelling al betalen via iDeal of een andere betaalmethode of je kunt er voor kiezen pas te betalen als je het af komt halen bij ons magazijn. Dit kan per PIN of (gepast) contant.


Loading...