Levering van zakelijke zendingen.


Zakelijke zendingen (ook scholen) worden afgeleverd op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. Er zijn 2 afleverpogingen. Niemand aanwezig bij de 2 afleverpogingen? Dan wordt het pakket terug verzonden naar de terminal van DHL, daar kun je het pakket binnen 7 dagen afhalen. Daarna gaat het retour naar Balluca.nl

FAQs From Same Category

Wat is de levertijd?

Bestellingen die (op werkdagen) vóór 14.00 uur binnenkomen en zijn betaald, worden dezelfde werkdag verzonden.

In 99,9% van de gevallen heb je de bestelling de volgende dag in huis (m.u.v. de Waddeneilanden en buiten Nederland).

Bestelling geplaatst (vóór 14.00 uur) op, wordt bezorgd op:

Maandag ==> Dinsdag

Dinsdag ==> Woensdag

Woensdag ==> Donderdag

Donderdag ==> Vrijdag

Vrijdag (particulier of Servicepunt) ==> Zaterdag

Vrijdag (zakelijk of scholen) ==> Maandag

Zaterdag ==> Dinsdag

Zondag ==> Dinsdag

Voor België en Duitsland is de levering binnen 2 werkdagen.


Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten:

Bestelling

Tot € 50,-- binnen Nederland       € 6,95

Vanaf € 50,-- binnen Nederland   Gratis

Tot € 75,-- naar België                 € 8,95

Vanaf € 75,-- naar België             Gratis

Tot € 100,-- naar Duitsland          € 9,95

Vanaf € 100,-- naar Duitsland      Gratis

Wij versturen alle bestellingen als pakket met track en trace, zodat ze in geval van verlies altijd traceerbaar zijn.


Kan ik mijn bestelling zelf bij Balluca.nl af komen halen?

Komt het je beter uit om je bestelling zelf af te komen halen? Je kunt tijdens het bestelproces, bij de verzendmethode, kiezen voor "afhalen bij ons magazijn" in Ulft. Dit is natuurlijk gratis. Afhalen is op afspraak, ons magazijn is niet altijd geopend. Je ontvangt een berichtje zodra de bestelling klaar staat. Dit is in de regel dezelfde dag of een dag later. Het kan ook eventueel op ons postadres in Doetinchem worden afgehaald.


Ik heb iets besteld maar nog niet ontvangen.

Heb je een bestelling gedaan maar nog niets ontvangen? Controleer eerst of je een verzoek tot betaling hebt ontvangen (gekozen voor "bankoverschrijving bij de betaalmethode bijvoorbeeld). Zodra de betaling bij ons binnen is wordt je bestelling direct gereedgemaakt. Je ontvangt op de dag van verzending een e-mail van DHL met de track en trace van de zending. De track en trace wordt verzonden naar hetzelfde e-mailadres als waar je de bestelling mee hebt geplaatst. Via de track en trace kun je zien waar het pakket is. Misschien is het ergens anders afgeleverd. Indien het niet duidelijk is waar het pakket is kun je altijd even contact met ons opnemen via (0314) 848689 of het contactformulier.


Loading...